Servicedesk en Relatiebeheer

Wij hebben goed klantcontact hoog in het vaandel staan.

Servicedesk

Welkom op onze servicedesk. Bij ons kan de functioneel applicatiebeheerder Eduarte van de school de hele werkdag terecht met vragen, meldingen en suggesties voor Eduarte.

Onze servicedesk is ingericht om je zo snel mogelijk een antwoord te geven. Via ons serviceportaal kun je onder meer je vragen stellen, releasenotes lezen en productinformatie vinden. Is er een storing? Dan word je hiervan op de hoogte gesteld.

Als het nodig is, kijken we mee via Teams om een melding helder te krijgen. Zo zien we meteen elkaars gezicht.

Wij staan graag voor jullie klaar op werkdagen van 8 tot 17 uur. Jij bent onze contactpersoon. Dit betekent dat je ons kunt bellen en meldingen mag indienen via ons serviceportaal.

Relatiebeheer

Ons team Relatiebeheer is verantwoordelijk voor het opbouwen, verdiepen en verstevigen van duurzame en waardevolle relaties met onze klanten. Zo weten we precies wat er speelt op de scholen en kunnen we je het best ondersteunen.